Rabu, 27 Julai 2011

AdA aKu kIsAh ke....

apa kaitan dengan gambar diatas ni ye...oooo..sebenarnya aku nk bercerita pasal anak perempuan aku tu..aina...budak yg lasak...garang macam makcik..he3...suka gigit orang...dan yang paling best soalan yang paling glamour bila orang lihat anak aku ni..."nape rambutnya kerinting....ikut azza ke?"..itulah soalan yg paling aku malas nk jawap..bukan apa...orang akan asyik bertanya seperti reporter yg xbertauliah bersungguh mengatakan aku pun mempunyai rambut yg sama mcm aina ni..alloooo..xsemestinya rambut tu mengikut genetik...kadang2 ada jugak ibubapa yg rambut lurus tp anaknya berambut kerinting dan sebaliknya...sebenarnya aku bukanlah nk marah bila org asyik bertanya je..kadang2 kenala tahu sentiviti orang yg akan ditanya tu...jangan pakai sedap mulut je bertanya.....ok...apa pun aina comel berambut begitu...ada aku kisah orang nk cakap apa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan