Khamis, 29 Disember 2011

WeEdinG AdIk IpAr....

Minggu lepas adik ipar aku kawen.....mana lagi sabak bernamla.....Penat gakla...mana taknyer sabtu umah pengantin perempuan....ahad plak umah mak mertua aku....nasibla umah pengantin perempuannya dekat sungai besar je...huk3...layan jela gambar kat bawah nie...
Tema oren belah pengantin perempuan....
Lepas abis je kenduri belah perempuan..kami pun bergegas balik sbb nk prepare plak untuk belah umah kami plak....pagi ahad sebelum kenduri...ada majlis cukur jambul anak buah aku plak...
Cuba tengok pelamin kat belakang tu..tu hasil tangan kakak ipar aku yang sulong...
 
Ini Semua hasil buatan aku...he3...walaupun pun xsecantik..okla kan..sbb bahan2 nk buat hiasan pun xcukup sebenarnya..mana yang ada jela...
Aina yang paling susah nak amik gambar..mcm2 aksi yg dia cuba buat kalau nk amik gambarnye...
Alwi tetap nk buat peach dia tue...
Tema purple belah umah kami..tapi pengantin pakai baju pink...entah..layan jela...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan