Rabu, 10 November 2010

puding roti caremel

nyam...nyam...
semalam tengah baca surat khabar..ternampakla satu resipi "puding roti caremel"..tetiba aku rasa teringin plak nak buat puding tue...dengan pantas aku pun membeli bahan-bahan yang diperlukan untuk puding roti tersebut...balik-balik dari keje je terus aku buat....dan inilah hasilnya...dan untuk lebih sedap, bila nak makan tuangkan saja susu cair diatas puding tersebut..sedap...cubalah

Bahan-bahannya:
1 buku roti
3 cawan sususegar
kismis
3 biji telur
2 sudu teh gula
1 sudu esen vanila


pemanis:
susu cair

6 ulasan:

  1. wah,cedapnyaa...nk sikit..ekeke

    BalasPadam
  2. cat umah baru ker? hehehehehe nak cuba buat gak la...

    BalasPadam
  3. baca jugak paper tu tapi kenapa tak rajin mcm azza? hahahaaa!

    BalasPadam
  4. shima:he..he..he..dah abisla
    k.ana: cat umah baru?...cubala sedap
    k.nora:tetiba rajin plak..huk..huk..huk..

    BalasPadam
  5. Eh! Tak bgitau pun buat!!! Asik dapat tengok gambarr jerrr..:((

    BalasPadam
  6. cat baru...walawei...

    nak try la buat puding tu

    BalasPadam