Rabu, 30 Mac 2011

sPek MaTa...

anak-anak aku ni kalau bab bergambar no 1...suka buat bermacam-macam aksi....aku ingat aku je yg pakai spek mata..anak-anak aku pun nk jugak pakai...lihat jela aksi anak-anak aku tu
alwi dan cermin mata merahnya
dah macam gaya saloma la plak aina nie...
mmmm....ada gaya x
peach tetap xtinggal alwi nie...
he..he..he..seronok tengok gelagat anak-anak bile semakin membesar ni dan perangai pun boleh tahan jugakla masing-masing..tue yg xbole nk tahan tue...he..he..hee

2 ulasan:

  1. haha...comei2 sungguh mereka berdua ni...
    kalah hail amir & uji rashid

    BalasPadam
  2. amboi, bergaya sakan...

    BalasPadam