Isnin, 26 September 2011

RuMAH oH..rUmAH...

Ada apa dengan gambar diatas ini...rumah..oh rumah..ada rumah salah xada rumah lagi salah..macam - macam hal...entahlah..kenapa aku merungut dan cakap xtentu hala..sebabnya....aku beli rumah bukan jenis banglo ke..kondominium ke...istana ke....rumah teres lama je yg mampu aku beli..tapi xtahula nape ada yg busuk hati sanggup mengadu kat pihak berkuasa mengatakan yg aku ubahsuai rumah mengikut sesuka hati..aku rasa org yg mengadu tu jeles kot sbb rumahnye xsehebat rumah aku kot...entahlah...ada juga orang yg jenis macam tu....yg pastinya mmg aku xberpuas hati dgn org tu..xsuka ckp depan-depanla...xpasal-pasal aku plak kena mengadap pihak berkuasa dan kena mengeluarkan kos plak disbbkan aduan yg kau buat tu...bukannya aku buat tapak rumah kt atas rumah kau...geramnye......

2 ulasan:

  1. Rumah kami kena RM6k.. bayar pd MBSA.. :-( (renovate sblm kami beli, terpaksa sebab nak dpt plan.. )

    BalasPadam
  2. yeke...banyaknye...tp kami abaikan je akak....bumbung je tarik sikit kedepan pun kena jugak....

    BalasPadam