Jumaat, 31 Mei 2013

Salam Rindu Kawan-kawan....

Rindu aku pada dunia blog ni...rasanya dah lama aku tinggal dunia blog ni semenjak aku nak bersalin aritue.....pejam-pejam dah habis berpantang aku sekarang ni..alhamdulillah aku telah dikurniakan anak perempuan kali kedua.....nanti aku uploadkan gambarnya yee kawan-kawan....banyak sebenarnya yang aku nak kongsikan pengalaman semasa bersalin dan berpantang...maklumla sekarang ni aku semakin sebuk menguruskan anak-anak...merasala menjadi surirumah sepenuh masa selama sebulan lebih kat rumah sendiri ni..
fuhh..amat mencabar jugak rupanya tapi seronok...kan best kalau husband aku membenarkan aku terus menjadi surirumah sepenuh masa....tapi bilala agaknya ungkapan itu akan terkeluar dari mulutnya...huhuhu...
oklah nanti aku cerita lagi..bye..bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan