Rabu, 9 Januari 2013

Hadiah dari husband...

Suprise-suprise...hahaha yela sangat....sebenarnya masa balik dari keje ari tu, husband aku tetiba plak kata cuba tengok kat tempat duduk belakang aku pun tolehlah kebelakang...hahaha nak tahu apa..jeng..jeng..jeng...amik kau..tetiba plak buat kejutan....hahahaha
walaupun xler semahal mana..tapi alhamdulillah bukan senang husband aku tu nak bagi hadiah....macam kene rajin memasak je lepas ni...hahaha...semenjak mengandung ni husband aku ler yang rajin memasak..ai macam beli untuk dia je sebenarnya..hahaha..xkisahla apa-apa pun...katanya senang..lagi-lagi masa aku berpantang nanti dia nak masak guna benda ni....
aku rasa..aku yang sepatutnya belikan benda ni untuk dia..sebabnya husband aku ni rajin sangat memasak....untungkan...alhamdulillah...senang keje aku kat umah tu....hehehe...apa-apa pun time kasih en husband belikan...


Tiada ulasan:

Catat Komen