Selasa, 12 Februari 2013

Jalan-jalan cuti panjang...

Cuti lalu xplan nak ke mana-mana pun..biasa aku akan travel..disebabkan aku yang sedang sarat ni..jadinye husband cakap xpayah travel tahun ni..hanya jalan-jalan di sekitar Kuala Lumpur sahaja...jadinya xtahu hendak kemana..kami pn menuju ler ke Istana di Kuala Lumpur..agak ramai sehingga susah hendak parking kereta...tapi kami tidak dibenarkan mengambil gambar di dalam Istana..hanya diluar sahaja le...ok...layan jela gambar kat bawah ni...
Dipintu masuk Istana Negara..bayar tau nak masuk dewasa RM5..Kanak-kanak RM3...punyela jauh nak ke pintu utama Istana...hahaha..jalan jela
Berhenti jap...xlarat jalan..apa lagi peach ler n aina tu....
aku lagi...akhirnya sampai jugak pintu utama Istana...hehehe...

Apalah husband aku ni gambar pintu n lampu pun nak amik jgk ke...hahaha...
Aina tetap setia n colour pink nye...
Akhirnya jom kita balik....mmg best masuk Istana tu..kita bole tengok macam-macam kat dalamnya ..pada kawan-kawan yang belum kesana pergila...best sesekali dapat masuk Istana Negara tu...





Tiada ulasan:

Catat Komen