Selasa, 1 Januari 2013

Banyakkan berehat...

Alhamdulillah..minggu ni aku dah masuk ke 23 minggu....mudah-mudahan semuanya selamat sehingga 9 bulan nanti..semoga ALLAH permudahkan segalanya dari mula aku mengandung,melahirkan dan menjaga bayi ini hendakNya...sekarang aku dah dinasihatkan oleh doktor supaya banyakkan berehat..kena kurangkan pergerakkan sangat sebab uri aku kebawah....Ya ALLAH..ujian sekali lagi buat aku...mudah-mudahan aku dan bayi didalam kandungan selamat hendaknya....bila mengenangkan masalah ini...teringat aku masa mengandungkan anak aku yang sulong tu..sebelum bersalin aku kena tahan di wad sebulan sebab masalah yang sama..tapi alhamdulillah bila hampir nak bersalin uri aku naik balik..Ya ALLAH ...semoga baik-baik sahaja kandungan aku kali ini...walaupun hati aku risau sangat sebenarnya..aku cuba xnak tunjukkan pada husband dan anak-anak.....risau pulak husband aku nanti...kuatkanla semangat saya..aku berharap sangat agar kawan-kawan di blog ini dapat mendoakan saya dan bayi agar selamat semuanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan