Selasa, 29 Januari 2013

Epy Bestdy N Annivesary to Me n Husband...

26 Jan lalu adalah bestday aku yang ke 30.....sekejap je dh masuk angka 3...hukhukhuk...apa-apa pun semoga aku dipanjangkan usia,sihat,bahagia bersama suami dan anak-anak dan sentiasa dimurahkan rezeki selalu....sempena bestdy ari tu xsambut sangat pun..kek pun aku buat sendiri je...dah lama rasanya aku xbuat kek semenjak mengandung...tapi ari tu demi anak-anak aku aku buat jugak....tapi xsempat nak snap gambar kek tu sbb anak-anak aku xsabar sangat nak makan....
Nak tahu hadiah sempena bestdy aku x..walaupun xsemahal mana..terima kasih pada suami aku yang belikan...
Terima kasih abang...

Dan pada 29 Jan lalu adalah ulangtahun perkahwinan kami yang ke-7..alhamdulillah sekejap sudah masuk 7 tahun..semoga hubungan kami ini berkekalan sehingga ke akhir hayat kami...kali ni aku suprisekan suami aku dengan menempah cup cake kat kawan yang berlogokan pasukan Liverpool...pasukan bola kegemaran suami aku..suka sangat dia...
Bila bawa balik je cup cake kat umah..anak-anak aku yang paling xsabar nak makan...mereka ingat aku belikan kek harijadi mereka...bolehla layan kan aje.....
Terima kasih pada dayah yang buatkan cup cake ni cantik sangat....



 

1 ulasan: